Bestilling og levering
Denne policyen gjelder for bestillinger fra (Norge). Denne policyen er utformet for å sikre at du har en klar forståelse av våre retningslinjer og prosedyrer for frakt. Ved å bestille fra denne butikken godtar du retningslinjene her.
LEVERINGSOMRÅDE
Land vi leverer til: Norge
FRAKTKOSTNAD
Bestillingspris | Leveringskostnad |
0,01 til 498,99 kr | 49,00 kr (Standard frakt), Fraktavgift halveres fra 01.23 til 02.02: kun 24 kr |
499,00 kr eller mer | 0,00 kr (Gratis frakt) |
LEVERINGSTID
- Behandlingstid: 1-3 virkedager (man-fre)
- Transporttid: 10-18 dager (man-søn)
*Bestillingsavbruddstid: 17:00 (GMT+08:00) Hong Kong standardtid (Hong Kong)
*Leveringstid for forhåndsbestillingsprodukter er underlagt påminnelsen på produktsiden
SPORING AV BESTILLINGER
Leveringsdatoene oppgitt av Olikaval er anslag. Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummeret, som kan spores via Spor bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer før sporingsinformasjonen er aktiv.
LEVERINGSINFORMASJON
Leveringstiden avhenger av flere faktorer, som destinasjonsland, skikker, vær og så videre, noe som er svært vanskelig å kontrollere. Det er dette vi jobber med hele tiden for å gjøre det bedre og bedre.
Sjekk at all leveringsinformasjon er korrekt. Hvis det er feil og/eller manglende informasjon, kan det hende vi må kontakte deg for å oppdatere leveringsinformasjonen, noe som kan føre til forsinkelser i leveringen av bestillingen din. Det kan også oppstå forsinkelser som følge av fortolling.
Ditt lokale tollkontor kan kreve ytterligere dokumenter og tid for å klarere pakken, noe som kan forsinke den estimerte leveringstiden.
Bestillingen din kan leveres til deg enten av det lokale postkontoret eller en lokal kurer. Avhengig av ditt område, blir de fleste bestillinger levert av din lokale posttjeneste, så pakken vil bli mottatt med din vanlige post. Dersom du ikke er hjemme når utleveringen skjer, kan posten legge igjen en melding om hvordan og hvor du kan hente utleveringen.
Det vil ikke være noen omlevering hvis pakker returneres til feil adresse, ufullstendig adresse eller returneres på grunn av utilgjengelighet.
Vi er ikke ansvarlige for pakker som returneres til oss som avviste, uleverbare, uleverbare eller på grunn av feil eller utilstrekkelig adresse.
BESTILLING UTSOLGT
Hvis bestillingen din er utsolgt etter kjøpet, vil Olikaval varsle deg og la deg bytte til en annen stil med samme verdi eller utstede en refusjon.
KANSELLERING AV BESTILLINGER
Send en e-post til customer@olikaval.no så snart som mulig dersom du ønsker å kansellere en bestilling du nettopp har lagt inn. Vi kan dessverre ikke kansellere bestillingen din når den er behandlet og/eller sendt.
SKATTER OG AVGIFTER
Vi vil ikke be om noen skatter og avgifter på vår side. Eventuelle importavgifter, avgifter og relaterte tollgebyrer kan bli belastet når pakken ankommer destinasjonslandet. Disse gebyrene bestemmes av tollkontoret for den spesifikke destinasjonen.
Toll og merverdiavgift er kundens ansvar. Vennligst kontakt din lokale tollmyndighet angående gebyrer. Vær også oppmerksom på at i sjeldne tilfeller kan tollagenter forsinke leveringen av enkelte pakker. For mer informasjon om gebyrer, vennligst kontakt ditt lokale tollkontor.
SEPARATE PAKKER
I noen tilfeller kan en ordre deles opp i forskjellige pakker av en av følgende årsaker:
- Noen elementer kan være tilbake oppført;
- Vektgrenser for standard frakt pålagt av postkontoret.
Hvis du har spørsmål, ta gjerne kontakt med oss, så kommer vi tilbake til deg så snart som mulig! Vennligst send en e-post til customer@olikaval.no.
Takk for din bekymring og støtte!