Gratis frakt over 499 kr (Inneholder 499 kr). 💖Nyt den søte tiden! Nyt shoppingen!⭐

Retur- og refusjonspolicy

Hos Olikaval streber vi etter å gjøre kundene våre 100 % fornøyde med produktet de har kjøpt hos oss. Hvis du opplever noen leverings- eller produktproblemer og føler deg frustrert, vennligst kontakt oss via e-post customer@olikaval.no og teamet vårt vil hjelpe deg umiddelbart.

KANSELLERING AV BESTILLINGER

Send en e-post til customer@olikaval.no så snart som mulig dersom du ønsker å kansellere en bestilling du nettopp har lagt inn. Vi kan dessverre ikke kansellere bestillingen din når den er behandlet og/eller sendt.

RETUR/BYTTE

Alle produkter har erstatnings-/refusjonsgaranti innen 30 dager fra leveringsdato. Kun varer som kommer i fysisk skadet tilstand, mangler deler eller tilbehør, er defekte eller vesentlig forskjellig fra produktbeskrivelsen er kvalifisert for refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.

For å starte en retur kan du kontakte oss på customer@olikaval.no. Hvis returen din blir akseptert, vil vi sende deg instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som returneres til oss uten returinstruksjoner vil ikke bli akseptert.

Hvordan få returetiketten?

  • Hvis produktet er feil, skadet av transportøren, eller defekt på annen måte, kan du bruke returetiketten inne i den originale forsendelsesesken.

  • Hvis kunden har kjøpt feil produkt, passer det ikke, eller de vil ikke ha varen lenger - Kundens ansvar.

Hvis du har spørsmål om returen, kan du når som helst kontakte oss på customer@olikaval.no.

Før du returnerer varer til oss, vennligst les og følg instruksjonene nedenfor. Sørg for at du forstår returpolitikken vår og at alle kriterier er oppfylt før du fysisk returnerer noen varer til oss.

Tips:
  • Send oss ​​en detaljert begrunnelse for returen og klare bilder eller en video av produktet for å underbygge årsaken din.
  • Vår policy er gyldig i 30 dager fra leveringsdato. Hvis det har gått mer enn 30 dager fra leveringsdato, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte.
  • Ikke returner varene direkte til adressen som er angitt på forsendelsespakken. Unnlatelse av å bruke returadressen oppgitt av vår kundeservicepostkasse vil påvirke returprosessen din.
  • For å sikre refusjonen din, vennligst bruk en sporbar posttjeneste, vi vil ikke være ansvarlige for manglende pakker.

UTVEKSLING

Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har og, etter å ha akseptert returen, foreta et separat kjøp av den nye varen.

REFUSJON (hvis aktuelt)

Vi vil varsle deg når vi har mottatt og gjennomgått returen din og gir deg beskjed om refusjonen er godkjent eller ikke. Hvis godkjent, vil du automatisk bli refundert via din opprinnelige betalingsmåte. Vær oppmerksom på at det kan ta 7–14 virkedager før banken eller kredittkortselskapet ditt behandler og utsteder en refusjon.

Tips:

  • Kun ordinære prisvarer kan refunderes, rabatterte varer kan dessverre ikke refunderes.
  • Hvis du returnerer en vare uten å varsle vår kundeservice, vil vår kvalitetsavdeling vurdere varen som ikke-refunderbar.

FORSENE/UTBAGTE REFUSJONER

Alle refusjoner vil bli kreditert den opprinnelige betalingsmåten. Hvis du har betalt med kreditt- eller debetkort, vil refusjon bli sendt til den kortutstedende banken innen 7-14 virkedager etter mottak av retur- eller kanselleringsforespørselen.

Hvis du ikke har mottatt refusjon, kan du gjøre følgende:

  • Sjekk banken eller PayPal-saldoen din på nytt (transaksjonen kan bli forsinket).
  • Kontakt banken/kredittkortselskapet ditt (det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt frigitt).

Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss på customer@olikaval.no.

FRAKT- OG RELISTERINGSGEBYR

For å returnere produktet ditt må du sende en e-post til customer@olikaval.no med ordrenummeret ditt for mer informasjon.

  • Olikaval er ansvarlig for returfraktkostnaden dersom produktet er defekt/skadet/manglende deler/feil produkt.
  • Vi krever ikke gjennoteringsgebyr.